Mali div – prvi zadarski igrani film

Prema scenariju Branimira Čakića, a u režiji Igora Goića. Naslov posta uostalom sve govori. Šalji dalje, kud god, ne košta. Bit će dobro. Dokazano je – nađoh se na licu mjesta. Film je gotov do Božića ove godine. 2012. A docnije? Uf… samo se potrudi da stvar prođe zapaženo…

4 Odgovora to “Mali div – prvi zadarski igrani film”

  1. dobro izgleda🙂

    makar je ova muzika na kraju trejlera ovako glasna potpuno nepotrebna… nadam se da neće s tim pretjerati u samom filmu🙂

  2. rekoh ja brani da ne pretjeruje s muzikom jer će na film od 90min imati soundtrack od dvi ure. bit će film stvarno dobar. pokaza mi je sve scene što su dosad snimili.

  3. Branu sam upoznao dok sam studirao i zivio u najljepsem gradu Zadru (zavrsio studij prije 3mj, ali jos se ne mogu odvojit od grada pa se vracam svaki mjesec barem 1 dan). Uvijek se sjetim ugodnog vremena provedenog u Gradskoj knjiznici s njim, slusanja glazbe i raspravljanja o filmovima. Brane je predivan covjek, rijetki su takvi. I iskreni zaljubljenik u ono sto radi, potpuno predan svemu cega se primi. I zato uopce ne sumnjam da ce film biti odlican, samo se nadam da ce dobiti zasluzenu pozornost. (I ja sam statirao u nekim scenama) pozdrav iz Kastela!

Odgovori

